جنسیت مشارکت کنندگان: زن 42 درصد مرد 58 درصد |
تحصیلات: دیپلم 10 درصد لیسانس 70 درصد فوق لیسانس و بالاتر 20 درصد |
درصد فراوانی میزان رضایت مشارکت کنندگان و خدمت گیرندگان از ارائه خدمات این اداره کل در بخش های زیر:
1نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار عالی 75% خوب 25% متوسط ضعیف |
2نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت. عالی 80% خوب 20% متوسط ضعیف |
3انجام کار بر اساس ظوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی. عالی 87% خوب 13% متوسط ضعیف |
4به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات وپیشنهادهای شما. عالی 90% خوب 9% متوسط 1% ضعیف |
5راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواست ها. عالی 100% خوب متوسط ضعیف |
6دقت کارمند در انجام کارها به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد. عالی 95% خوب 5% متوسط ضعیف |
7دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی . عالی 100% خوب متوسط ضعیف |
8 احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیر قانونی برای دریافت خدمت. عالی خوب متوسط ضعیف 100% |
9احساس رضایت از خدمت دریافت شده. عالی 90% خوب 9% متوسط 1% ضعیف |