جنسیت مشارکت کنندگان:       زن    42 درصد                    مرد   58 درصد

  تحصیلات:     دیپلم  10 درصد            لیسانس  70 درصد              فوق لیسانس و بالاتر  20 درصد

درصد فراوانی میزان رضایت مشارکت کنندگان و خدمت گیرندگان از ارائه خدمات این اداره کل در بخش های زیر:

1نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار

عالی 75%         خوب 25%         متوسط          ضعیف

  2نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت.

عالی 80%         خوب 20%         متوسط          ضعیف

  3انجام کار بر اساس ظوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی.

عالی 87%         خوب 13%         متوسط          ضعیف

  4به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات وپیشنهادهای شما.

عالی 90%         خوب 9%         متوسط 1%         ضعیف

  5راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواست ها.

عالی 100%         خوب          متوسط          ضعیف

  6دقت کارمند در انجام کارها به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد.

عالی 95%         خوب 5%         متوسط          ضعیف

  7دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی .

عالی 100%         خوب          متوسط          ضعیف

  8 احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیر قانونی برای دریافت خدمت.

عالی          خوب          متوسط          ضعیف 100%

  9احساس رضایت از خدمت دریافت شده.

عالی 90%         خوب 9%         متوسط 1%         ضعیف