1.مقدمه
مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال وزارت امور اقتصادی و دارایی به آگاهی مراجعین محترم می رسد:
2. هدف
هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روشهای نظارت و مسئولیتهای وزارت اقتصاد را در صورت لزوم مشخص میکند
3. مسئولیت و تعهدات
- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به ثبت شکایات از طریق سامانه ارتباط مردمی به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد.
- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با وزیر به بخش مربوطه ( فرم ارتباط مستقیم مردم با وزیر) مراجعه فرمایید. نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات وزارت متبوع موثر خواهد بود
- بخش میز خدمت الکترونیکی، برای سامانه ارتباط مردمی، سامانه هیات موضوع ماده 251 مکرر قانون مالیات های مستقیم، سامانه آزمون تشخیص صلاحیت حرفه ای حسابداران رسمی مراجعه فرمایید.
- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد.
4. هزینه ها و پرداخت ها
دریافت این خدمت هیچگونه هزینهای برای خدمتگیرنده دربر نخواهد داشت.
6. دوره عملکرد
این خدمت همیشه و به صورت برخط در اختیار خدمتگیرنده بوده و اگر به دلایل فنی نیاز به قطع خدمت وجود داشته باشد بر روی صفحه اصلی خدمت تاریخ و ساعت آن اطلاعرسانی خواهد شد